Кількість електронних петицій на ім'я Порошенка перевалила за тисячу - АП
Кількість петицій на електронному сервісі адміністрації президента перевищило тисячу.
Про це на прес-конференції у вівторок повідомив заступник глави АП Дмитро Шимків, передає "Інтерфакс-Україна".
"На 1 вересня на 13.00 зареєстровано 1099 петицій", - сказав він.
За словами Шимківа, найбільш популярні в електронній системі - петиції щодо законодавчого затвердження права громадян на захист (майже 15 тисяч підписів), анулювання розмитнення та акцизного податку на імпорт автомобілів (близько 5 тисяч), зняття депутатської недоторканності.
Існують звернення з проханням запропонувати мережі ресторанів "Бургер Кінг" відкрити заклади в Україні, впровадити електронну систему голосування з відбитками пальців у Верховній Раді.
Зареєстровано електронні петиції щодо збільшення міри покарання держслужбовців за хабарництво, про люстрацію прокурорів і суддів, а також про проведення виборів за відкритими партійними списками.
Шимків повідомив, що система передбачає верифікацію користувачів за адресою електронної пошти і вказаним персональним даними - прізвища, імені та по батькові.
Він повідомив, що додаткової перевірки підписантів не передбачено, при цьому не виключив, що в найрезонансніших випадках може здійснюватися додаткова перевірка персональних даних.
Він повідомив, що подача петицій не обмежена громадянством користувачів. Зокрема, він пояснив таке рішення розробників подіями часів Євромайдану і Революції гідності, коли українці залишали свої підписи під петиціями на сайті Білого Дому.
На думку Шимківа, електронні петиції не є обов'язковими до виконання, при цьому вони є важливим елементом демократії і відображають суспільні настрої.
Крім того, він додав, що з 28 жовтня набуває чинності положення, згідно з яким спілкування з громадянами України здійснюватиметься в електронному вигляді по електронній пошті.
Заступник глави АП також висловив сподівання, що з введенням системи електронних петицій буде розвантажено роботу управління адміністрації по роботі зі зверненнями громадян, а також значно скорочено обсяг звернень у паперовому вигляді.