У МАУ розказали, скільки Саакашвілі витратив на перельоти
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" оприлюднила дані про польоти глави Одеської ОДА Міхеіла Саакашвілі на рейсах МАУ і ціни придбаних квитків.
Як повідомляє "Інтерфакс-Україна", це сталося під час прес-конференції в Києві у вівторок.
"Цитата (Саакашвілі): "Я плачу у кращому разі $160-170, а зазвичай $250-300 за економ-клас, він має коштувати мінімум утричі дешевше". Ми підняли ті рейси, про які йдеться: рейс Київ-Одеса: пан Саакашвілі летів на цьому рейсі 2 червня 2015 року, купивши квиток за $200 не в економ-, а в бізнес-класі", - повідомив голова наглядової ради МАУ Арон Майберг.
За його словами, в період з 1 січня 2014 року до 30 червня 2015 року Саакашвілі літав на рейсах МАУ 33 рази.
"Для нас він - дуже шанований пасажир. З них 17 разів він пролетів у економ-класі, 16 разів - у бізнес-класі. При цьому на один з рейсів він купив квиток за день до нього, а близько 70% пасажирів цього самого рейсу купили квитки заздалегідь. Вартість квитків у результаті була навіть не в три, а в 10 разів дешевшою", - зазначив Майберг.
За його даними, на рейс 3 червня Саакашвілі купив квиток за $220, але також не в економ-, а в бізнес-класі.
"На 13 червня він купив квиток 11 червня за $220 знову в бізнес-класі, проте на цьому рейсі 40% квитків було куплено раніше за ціною від $22,5 до $50", - констатував Майберг.
Глава наглядової ради МАУ також спростував озвучені Саакашвілі звинувачення МАУ в монопольному положенні на низці авіамаршрутів.
Він, зокрема, навів приклад: на маршруті Одеса-Стамбул, окрім МАУ, польоти виконують також Turkish Airlines і Onur Air.
"Пан Саакашвілі також заявив, що на маршруті Київ-Одеса літає одна авіакомпанія. Там призначено п'ять перевізників, літають, фактично, два - МАУ та YanAir",- уточнив він.
Глава наглядової ради МАУ також спростував заяви про зношений флот авіаперевізника, повідомивши, що середній вік бортів МАУ 11 років і компанія постійно омолоджує флот літаків.
Водночас Майберг погодився із словами Саакашвілі щодо вартості авіапального в Одесі.
"У нього є цитата про те, що ціни в Одесі також завищені через те, що монополіст в аеропорту продає на 30% дорожче, ніж, наприклад, у "Борисполі". А ми писали листа в Одеську міськдержадміністрацію про те, що є сенс зустрітися і розкрити питання, які треба вирішувати. Ми відправили кілька листів, у тому числі в Антимонопольний комітет, про необхідність перевірки цін на пальне", - сказав Майберг.
При цьому він повідомив, що компанія-постачальник пального в Одеському аеропорту вже понизила ціну на нього для МАУ.
"Ми отримали повідомлення, що вони нам знижують ціну: спочатку на $40, потім близько $100", - додав Майберг.