В Україні на вибори президента витратили удвічі більше, аніж у Польщі

Неділя, 31 травня 2015, 19:54

На президентських виборах 2014 року загальні витрати кандидатів, що отримали найбільше голосів, майже удвічі перевищують аналогічну суму на виборах президента Польщі у 2015 році. 

Про це повідомили у Комітеті виборців України, який порівняв витрати кандидатів. 

Так, за даними КВУ, Петро Порошенко, Юлія Тимошенко та Олег Ляшко загалом витратили на вибори $13.5 млн. проти $7.5 млн., які витратили у Польщі Анджей Дуда, Броніслав Коморовський та Павел Кукіз.

В Україні витрати кандидатів у президенти становили: Петро Порошенко – $7.5 млн., Юлія Тимошенко – $5.2 млн., Олег Ляшко – $546 тис. Витрати кандидатів в президенти Польщі сягнули: Анджей Дуда – $3.4 млн., Броніслав Коморовський – $3.9 млн., Павел Кукіз – $158 тис.

"При цьому, Анджей Дуда та Броніслав Коморовський разом за два тури виборів витратили менше коштів, ніж Петро Порошенко за один тур ($7.3 млн. проти $7.5 млн.), - йдеться у повідомленні. 

Також у КВУ зазначають, що високі витрати кандидатів на виборчі кампанії в Україні пов’язані із видатками на платну рекламу на телебаченні, радіо та на зовнішніх носіях (білборди, сітілайти).

"На оплату реклами в ЗМІ із виборчого фонду Порошенка було витрачено 85% усіх коштів; із фонду Тимошенко – 77% коштів, з фонду Ляшка – 81%. При цьому виборчому законодавстві Польщі встановлено обмеження щодо видатків на рекламу в ЗМІ у розмірі 80% від загальних видатків фонду", - зазначили у КВУ. 

Окрім цього у Польщі діє ліміт на витрати з виборчого фонду кандидатів, на 1 виборця передбачено 0.6 злотих. Обмеження встановлюються відповідно до кількості виборців у державі. 

"На президентських виборах в Польщі 2015 р. нарахували 30,6 млн. виборців і тому ліміт виборчого фонду для кандидатів склав $4.85 млн. Натомість, в Україні відсутні будь-які обмеження щодо розміру виборчого фонду кандидатів в президенти, є лише обмеження щодо максимального розміру внеску в виборчий фонд кандидатів", - зазначили в КВУ.

Українська правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: