Бойовики не змогли відтіснити сили АТО під Нікішиного - Тимчук
Бойовикам не вдалося відтіснити сили АТО під Нікішиного, попри спроби зайти з флангу.
Про це пише організатор групи "Інформаційний спротив" і народний депутат України Дмитро Тимчук у Facebook вранці 29 січня.
"У районі Нікішиного після підтягування підкріплення супротивник так і не зміг відтіснити українські підрозділи з їхніх позицій. У даному районі відзначається дія тактичної групи терористів (близько 300 осіб, мінометна батарея, до 10 од. бронетехніки), яка періодично намагається зайти у фланг нашим військам", - повідомляє він.
У район Єнакієвого, за даними ІС, перекинуто "резерв" супротивника – 12 БТР і БМП плюс 4 танки.
"Між Оленівкою і Старобешевим фактично не залишилося місцевих бойовиків, відзначається дія підрозділів російських найманців, замаскованих під "ополченців", - пише Тимчук.
"Усього в даному районі діє 2 батальйонні тактичні групи (БТГ) супротивника загальною чисельністю до 1 000 ос., які мають у своєму складі 18 танків і до 65 ББМ", - повідомляє він.
Впродовж останнього тижня джерела ІС відзначають "посилене перекидання на Донбас із РФ боєприпасів, в основному залізницею (2-3 ешелони боєприпасів на добу)". Головна станція розвантаження – Іловайськ.
"Крім того, частково на північ боєприпаси надходять через Антрацит, звідти розвозять громадським вантажним транспортом по так званих "складах" і "базах" бандформувань", - повідомляє Тимчук.
За його даними, у т.зв. "ДНР" розвантаженням і розподілом боєприпасів, які надходять, займається спеціальний підрозділ, зі своїми технічними засобами й охороною.
"Після доставки на "склади" бойовики з окремих підрозділів уже своїм транспортом ("Урали", МТ-ЛБ, "Камази") доставляють боєприпаси безпосередньо на вогневі позиції", - пише Тимчук.
За його словами, схема відпрацьована до автоматизму: "до прибуття ешелону потрібна кількість автотранспорту заздалегідь зосереджується в зоні розвантаження, подача автотранспорту здійснюється за мірою необхідності".
Високий рівень організації процесу свідчить про те, що ним управляють люди, які мають професійні навички управління у сфері логістики й транспорту, зазначає Тимчук.