Україні варто запровадити відповідальність за "джинсу" - ENEMO

Неділя, 23 листопада 2014, 22:08

Під час передвиборчої кампанії до Верховної Ради України по всій країні суттєво збільшилися випадки публікацій "джинси" та "чорного піару".

Про це йдеться у звіті експертів з місії ENEMO, повідомляє Незалежна медіа-профспілка України.

Також  місія зафіксувала порушення закону "Про вибори" стосовно використання рекламних матеріалів у Харкові, Чернігові, Києві, Черкасах, Івано-Франківську.

Експерти ENEMO виступили за проведення змін у законодавстві у сфері діяльності та моніторингу ЗМІ. Так, за рекомендаціями місії, в Україні слід визнати поняття "джинси" та ввести відповідальність за розповсюдження замовних матеріалів.

Окрім того, на думку експертів, варто підвищити прозорість приналежності та фінансування ЗМІ та розширити повноваження Нацради з питань телебачення та радіомовлення як контролюючого органу моніторингу державних ЗМІ.

Разом з тим експерти зазначають, що переважна більшість друкованих, цифрових, телевізійних та інших засобів масової інформації уважно дотримувалися виборчого процесу та правил агітації протягом усього періоду передвиборчої кампанії.

"Не було зафіксовано будь-якого значного тиску на національні та місцеві ЗМІ з боку влади, хоча місцеві ЗМІ зазвичай більш схильні до спекуляцій. На відміну від попередньої практики, звичне співвідношення між нечесністю медійного підходу та географічним положенням регіону походження ЗМІ (схід та захід), а також відданість партійній приналежності зникли", – зазначено у звіті.

Українська правда 

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...
Реклама: