Партія Яценюка-Турчинова найбільше викинула на телерекламу
Партія "Народний фронт" витрачає найбільше грошей на телерекламу, за нею у рейтингу йде "Блок Петра Порошенка".
Про це повідомив начальник відділу моніторингу Нацради Дмитро Швидченко, пише "Телекритика".
Інфографіка: vybory.mediasapiens |
Загалом на загальнонаціональних телеканалах протягом тижня з 29 вересня по 5 жовтня кандидати в депутати розмістили 47годин 40 хвилин реклами.
З них 12 годин агітаційного відео на телеканалах розмістив сам "Народний фронт".
Політичну рекламу "Блоку Петра Порошенка" показували 9 годин 40 хвилин.
"Опозиційний блок" та "Батьківщина" майже зрівнялися в показниках: 8 годин 16 хвилин та 8 годин 11 хвилин відповідно.
Як відомо, на каналі "ICTV" одна хвилина політичної реклами коштує 124 552,8 гривень, на "Інтері" - 138 600 гривень, на "СТБ" - 190 920 гривень, на "5 каналі" - 33 259 гривень, на "Новому каналі" - 47 988 гривень.
Для порівняння, один бронежилет, випущений компанією, у якій офіційно закуповуються бронежилети для сил АТО, коштує трохи більше 5 тисяч гривень.
Шоломи у тій же фірмі коштують від 3 тисяч гривень.