Рівень політичної джинси в інтернет-ЗМІ різко зріс - моніторинг
Рівень політичної джинси в інтернет-ЗМІ в серпні різко зріс, в порівнянні з попереднім місяцем.
Про це свідчать дані моніторингу, який проводить Інституту масової інформації.
Зокрема, за тиждень моніторингу усіх новин чотирьох інтернет-видань експерти ІМІ виявили 57 публікацій з ознаками замовлення, тоді як у липні — 37. При цьому 80% з цих публікацій - політична джинса, і лише 20% — комерційна.
"Рівень політичної джинси свідчить про початок передвиборчої кампанії не лише де-юре, але і де-факто. Мобілізувалися як "старі" джинсовики - Сергій Тігіпко, Петро Симоненко, "Батьківщина", Наталія Королевська, Олег Ляшко, так і "новенькі" - Ольга Богомолець, Партія розвитку України та інші", - прокоментувала результати експертка ІМІ Олена Голуб.
За словами Голуб, поки що складно назвати явного лідера з розміщення замовних матеріалів, оскільки передвиборча кампанія лише стартувала.
У друкованих виданнях рівень джинси поки залишається на рівні попереднього місяця - 2% від загальної кількості публікацій, - зазначають в ІМІ.
Проект з моніторингу джинси та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях ("Комсомольская правда в Украине", "Факты", "Корреспондент", "Газета по-українськи", "Сегодня" і "Український тиждень") та чотирьох інтернет – виданнях (Лига.net, Обозреватель, УНІАН і LB.ua).
Українська правда