Тігіпко став головним "джинсовиком" в регіональній пресі - ІМІ
Тігіпко став лідером за джинсою в регіональній пресі в ході передвиборної кампанії.
Про це свідчать дані моніторингу регіональної преси ІМІ.
Порівняно з попередньою, парламентською кампанією 2012 року, джинса кандидатів виглядала якіснішою, вважають експерти.
Специфікою передвиборчої кампанії стала географічна спрямованість інформації: більшість матеріалів відображали позицію кандидата відносно Сходу.
Тігіпко став "лідером" за джинсою в регіональній пресі (причому якраз у східних та південних областях), – 28% матеріалів, відстежених ІМІ, було опубліковано на його користь.
Іншими "лідерами" стали Петро Порошенко (24%) та Юлія Тимошенко (21%).
Фото: ІМІ |
У Тігіпка, окрім запевнень, що саме він може достукатися до сердець східняків, домінували меседжі про вміння політика як господарника, фахівця в економічній сфері, міцного управлінця.
Його джинса виходила переважно на Сході (44%), Півдні (35%), у Центрі менше (19%), а на Заході він практично не шукав підтримки (2%).
У матеріалах із ознаками замовлення на користь Порошенка, чимало сказано про ситуацію на Сході.
Ще штаб Порошенка просував у всіх регіонах тези його перемоги вже в першому турі та того, що лише він здатний об’єднати Україну.
Якщо поглянути на пропорції джинси Порошенка по регіонах, то 62% з’явилося в ЗМІ центральних регіонів, 17% на Заході, 7% на Сході, 14% на Півдні.
Політтехнологи Тимошенко переконували, що об’єднати країну під силу лише їхньому кандидату.
Тимошенко також просувала ідеї децентралізації влади, причому однаковими матеріалами в різних регіонах, та боротьбу з олігархами.
Тимошенко "джинсувала" найбільше на Заході і в Центрі (по 34%), на Сході – 14%, на Півдні – 18%.
Окрім названих політиків, 6% замовних матеріалів у регіонах стосувалися Михайла Добкіна, по 3% - Наталії Королевської та Ольги Богомолець.
Моніторинг проводили в 14 регіонах України. Щоденно моніторилося по дві друковані газети і по два сайти.
Українська правда