У Порошенка може змінитись конкурент у другому турі

Середа, 21 травня 2014, 13:29

Петро Порошенко продовжує лідирувати у президентському рейтингу, а Анатолій Гриценко впритул наблизився до Юлії Тимошенко.

Про це свідчать дані спільного соцопитування Фонду Демініціатив та Центру Разумкова.

У виборах готові взяти участь 79% українців: 60% – "обов’язково" і ще 19% – "скоріше за все".

Найменше тих, хто не прийде на вибори, живе на Заході та у Центрі країни – 6% і 8% відповідно. Більше їх на Сході (14%) і Півдні (20).

Лідером виборчих перегонів є Петро Порошенко, за якого готові проголосувати 44,6% тих, хто братиме участь у виборах.

За Юлію Тимошенко готові проголосувати 8,4%, Анатолія Гриценка – 7,5%, Сергія Тігіпка – 7,0%, Олега Ляшка – 5,4%, Петра .

Решта кандидатів набирає менше 3%.

Не визначилися, за кого голосуватимуть 15% тих, хто має намір взяти участь у виборах.

Порошенко лідирує майже в усіх регіонах, за винятком Донбасу.

У Західному регіоні Порошенко набирає 53,1%, Гриценко – 8,6%, Тимошенко – 7,9%.

У Центральному регіоні у Порошенка 47,5%, Тимошенко – 10,5%, Гриценка – 6,3%.

У Південному регіоні у Порошенка 26,5%, Тігіпка – 11,6%, Тимошенко – 6,0%.

У Східному регіоні у Порошенка 25,9%, Добкіна – 8,4%, Тігіпка – 7,3%.

На Донбасі ж 64% населення або не піде на вибори, або не визначилася з кандидатом. Відносну більшість там мають Тігіпко (9,9%) та Симоненко (8,1%).

У разі, якщо відбудеться другий тур президентських виборів і до нього увійдуть:

Порошенко і Тимошенко - переможе Порошенко (52,2% проти 9,9%);

Порошенко і Тігіпко - перемагає Порошенко (56,1% проти 12,2%).

Опитування було проведене з 14 по 18 травня 2014 року в усіх регіонах України, за винятком Криму.

Усього було опитано 2011 респондентів за вибіркою, репрезентативною для дорослого населення України (старше 18 років). Теоретична похибка вибірки не перевищує 2.3%.

Дослідження здійснено за проектом "Громадський соціологічний консорціум" за фінансової підтримки ЄС.

Українська правда 

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: