Тимошенко і Тігіпко - головні замовники "джинси" у друкованих виданнях - ІМІ

П'ятниця, 16 травня 2014, 14:16

Головними замовниками політичної джинси у друкованих загальнонаціональних виданнях у квітні стали Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко.

Про це свідчать дані щоденного моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації.

 

Зокрема, із загальної кількості публікацій з ознаками замовлення, 31% матеріалів було присвячено Юлії Тимошенко, 25% були на користь Сергія Тігіпка.

На третьому місці за кількістю замовних матеріалів знаходиться лідер президентських перегонів Петро Порошенко, на долю якого припало 16% матеріалів з ознаками замовлення.

Петро Симоненко спромігся на 11% і 8% наджинсувала Наталія Королевська, яка зняла свою кандидатуру з президентських перегонів.

Головними тезами, які використовували політтехнологи Тимошенко в матеріалах з ознаками замовлення стали боротьба з корупцією та олігархами, а також нормалізація ситуації на Сході.

Тігіпко переважно робив ставку на сильну армію та економіку, а також не забував наголошувати на необхідності децентралізації влади.

У матеріалах з ознаками замовлення від Порошенка постійно підкреслюється той факт, що він є фаворитом президентських перегонів, та що він обов'язково переможе.

Лише два замовних матеріали у квітні в друкованих виданнях, що моніторились, стосувалися Михайла Добкіна.

Експерти ІМІ також виявили три матеріали з ознаками чорного піару проти Тимошенко.

У той же час, на інтернет-ресурсах ситуація кардинально інша.

Головними замовниками джинси у чотирьох інтернет-виданнях, які моніторилися ІМІ у квітні, стали Михайло Добкін – 22%, Петро Симоненко – 17%, та Віталій Кличко – 10%.

Головними меседжами в промоційних матеріалах Добкіна була підтримка російскої мови, та збільшення повноважень регіонів. У той же час, він виступав проти сепаратизму.

Натомість, Симоненко, передвиборча програма якого схожа на передвиборчу програму Добкіна, піариться в основному на тиску на себе та КПУ, розповсюджує страшилки про "Правий Сектор", та звинувачує нову владу у "національній зраді".

Основними повідомленнями Кличка були боротьба з корупцією та позитив від об’єднання з Порошенком.

Також були виявлені матеріали на користь кандидатів, які наразі зняли свої кандидатури з виборчих перегонів — Наталії Королевської та Олега Царьова.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
10:15
67% українців вважають, що земляки, які виїхали за кордон, повинні голосувати на виборах
10:10
інфографікаУП: Більшість українців підтримують право експатів голосувати, але дистанційним виборам не довіряють
10:07
КолонкаМустафа Джемілєв відреагував на "антиумєрівські публікації" у ЗМІ
10:05
УП дослідила, чи готові українці на виборах голосувати дистанційно
09:52
Українці за місяць зменшили витрати на нові авто: п’ять найпопулярніших марок
09:40
"Мітохондріальна Єва" та стійкість до ВІЛ: науковці назвали 10 цікавих фактів про гени
09:35
Литовське місто продовжило безкоштовний проїзд у транспорті для українських біженців
09:19
Підозрюваному у вбивстві Фаріон змінили кваліфікацію злочину: справа пішла до суду
09:06
футболНе тільки росіянин у команді. 4 аргументи проти переходу Забарного в ПСЖ
08:53
Із Литви вирушить колона із 30 автомобілів для українських військових
Усі новини...
Реклама: