Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

Міноборони закликає підтримати сім'ю військового, що загинув в Криму

Четвер, 20 березня 2014, 17:43

Міністерство оборони почало збір коштів на підтримку сім'ї загиблого у Криму прапорщика.

У повідомленні Міноборони розповідається, що 37-річний Сергій Кокурін, росіянин за національністю, загинув під час штурму 13-го фотограмметричного центру Центрального управління воєнно-топографічного та навігації Головного управління оперативного забезпечення Збройних Сил України у місті Сімферополь.

На початок штурму він перебував на спостережній вежі автопарку частини і, як повідомлялося, був вбитий прямим влученням в область серця.

"Колектив 13-го фотограмметричного центру з відчуттям болю і непоправної втрати сумує та схиляє голови перед світлою пам’яттю свого бойового товариша прапорщика Сергія Вікторовича Кокуріна та висловлює щирі співчуття рідним і близьким загиблого", - говорять у відомстві.

У Кокуріна залишились син та вагітна дружина.

Фото з сайту Міноборони 

У повідомленні вказані наступні реквізити для перерахування коштів:

АТ "ИМЕКСБАНК"

МФО 328384

ЕДРПОУ 20971504

рахунок 26205110392003

для зарахування на основний рахунок 26208635303002 (Кокуріна Олена Юріївна)

Як відомо, 18 березня під час штурму центру ще одного українського військовослужбовця було поранено в шию та руку, а інший отримав важкі травми ніг та голови від ударів кийками, арматурою та іншими предметами.

"Нападники були одягнені у військову форму військовослужбовців Збройних Сил Російської Федерації без знаків розрізнення та озброєні автоматичною зброєю і снайперською гвинтівкою", - повідомили в Міноборони.

Після цього інциденту українським військовим для захисту дозволили використовувати зброю.

Реклама:

УП 100. Поза межами можливого

"Українська правда" представить свій другий в історії рейтинг лідерів — сотню українців, які роблять найбільший внесок в незалежність та майбутнє України.

Київ | 20 листопада
КУПИТИ КВИТКИ
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: