Facebook, Yahoo і Google оприлюднили, скільки до них зверталися спецслужби

Вівторок, 4 лютого 2014, 11:56

Компанії Facebook, Microsoft, Yahoo і Google опублікували дані про кількість таємних запитів влади щодо даних, які вони отримують.

Так вони сподіваються показати обмежену залученість у спроби спостереження за користувачами, повідомляє Reuters.

Лідером за кількістю звернень органів контролю у першій половині 2013 року стала компанія Yahoo, яка отримала 30-31 тисячу запитів. Вони можуть стосуватися слів в електронній пошті, миттєвих повідомлень, фотографій на службі обміну фотографіями Flickr, адресної книги чи записів у календарі.

До компанії Microsoft спецслужби за той період зверталися від 15 тисяч до 16 тисяч разів через суд на підставі закону "Про контроль над діяльністю служб зовнішньої розвідки" (Foreign Intelligence Surveillance Act, FISA).

До Google за перші шість місяців минулого року зверталися 9-10 тисяч разів.

Facebook за той період отримав близько 5-6 тисяч запитів.

При цьому головний юрисконсульт Microsoft Бред Сміт заявив у понеділок, що запитів влади було не так багато, як побоювалися учасники ринку.

Загалом Microsoft, Google і Facebook заявили, що протягом перших шести місяців 2013 року вони отримали до 999 запитів щодо змісту, і в межах тисячі запитів не щодо змісту – в процесі пошуку загальної інформації, як то імена користувачів.

Як відомо, минулого місяця уряд США пообіцяв пом'якшити законодавство, дозволивши компаніям розкривати інформацію про запити, схвалені судом на підставі закону "Про контроль над діяльністю служб зовнішньої розвідки" (FISA).

Компанії можуть повідомляти кількість запитів лише узагальнено з кроком 1000 і з шестимісячного затримкою.

Сміт із Microsoft зазначив, що навіть такий дозвіл і президентські спроби реформування не змусили ці служби відмовитися від спроб нишпорити у компаніях.

Низка компаній, включаючи Google і Microsoft, подали позов до уряду, вимагаючи дати їм можливість розкрити більше інформації про подібні запити.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: