Поїзди Hyundai можуть повернути вже до березня
Корейські поїзди Hyundai Rotem, зняті "Укрзалізницею" з експлуатації 12 лютого після виявлення технічної несправності одного з них, можуть повернути в експлуатацію до кінця лютого.
Про це повідомив перший заступник гендиректора "Укрзалізнизі" Микола Сергієнко на брифінгу.
"Що стосується подальшої роботи з компанією Hyundai, то ми після вивчення питань з фахівцями та аналізу всіх причин приймемо технічне та організаційне рішення, щоб потяги продовжили подальшу експлуатацію в лютому", - цитує його Інтерфакс-Україна.
При цьому він уточнив, що "Укрзалізниця" має намір звернутися до корейської Hyundai Corporation про продовження на рік терміну гарантійного обслуговування і ремонту 10 поїздів їхнього виробництва.
За словами Сергієнка, встановлений термін гарантійного обслуговування добігає кінця у кількох поїздів у травні, у інших - в листопаді цього року.
Крім того, діє договір сервісного обслуговування строком на чотири роки і сім місяців, який було підписано з компанією у 2012 році.
Сергієнко зазначив, що минулого року, після низки поломок і несправностей, Hyundai Rotem за свої кошти замінила на 10 зазначених поїздах 60 пантографів, вартість одного з них складає 18 тисяч євро.
Крім того, "Укрзалізниця" визначила схему заміни поїздів Hyundai.
"Для заміни цих потягів у кожної залізниці є певний резерв рухомого складу, який ми використовуємо в літніх пасажирських перевезеннях. Ми були змушені призупинити продаж квитків (на напрямки поїздів Hyundai - ред.) вчора і частково на сьогодні, але сьогодні ми його вже відкриваємо", - сказав заступник генерального директора"Укрзалізниці"Павло Чекалов .
За його словами, двосистемні поїзди Skoda і поїзди локомотивної тяги "Україна- 2" виробництва Крюківського вагонобудівного заводу вирішено задіяти на найбільш популярному маршруті корейських поїздів- Київ-Харків.
Чекалов зазначив, що потяги Skoda і "Україна- 2" за комфортністю аналогічні поїздам Hyundai.
"Щодо інших напрямків - на них поїзда Hyundai тимчасово будуть замінені на класні вагони. Ми сформували схему цих поїздів виключно з купейних і СВ вагонів. З сьогоднішнього дня ми відкриваємо продаж квитків на ці напрямки за графіком, швидкісних поїздів. Всі пасажири, які попередньо придбали квитки на потяги Hyundai, можуть зробити поїздку на поїздах заміни", - сказав Чекалов.
Він також зазначив, що з урахуванням підміни потягів швидкісний режим знижується порівняно з поїздами Hyundai, не рахуючи маршруту Київ-Харків де будуть задіяні Skoda.
Чекалов також повідомив, що найбільше по відношенню до графіку руху швидкісного поїзда в середу затримався один з потягів Київ-Харків - 1 година 40 хвилин, враховуючи зміну роду струму і відповідно зміну локомотива. Крім того, на 39 хвилин пізніше прибув поїзд Київ -Донецьк, на 48 хвилин - Київ-Львів, ще один потяг Київ - Харків - на 1 годину 18 хвилин, Київ-Дніпропетровськ - на 13 хвилин, Харків-Київ - на 40 хвилин.
Як відомо, виявлена технічна несправність одного з поїздів "Інтерсіті +" призвела до того, що компанія Нyundai Rotem спільно з Українською залізничної швидкісної компанією 12 лютого вирішили з метою безпеки пасажирів тимчасово призупинити експлуатацію всіх 10 поїздів.
Комплексний технічний огляд електропоїздів проведуть корейські фахівці.
Сергієнко повідомив, що несправність стосується несучої конструкції кузова поїзда.