Регіонали переконують, що не бояться бойкоту їхнього бізнесу

П'ятниця, 27 грудня 2013, 11:50

Кампанія бойкоту бізнесу провладних депутатів, ініційована у Львові, насправді не принесла відчутних втрат регіоналам.

Про це йдеться у статті "Німецької хвилі".

Видання нагадує, що уже минув місяць з моменту оголошення бойкоту, протее людей у магазинах регіоналів не поменшало і регіонали не квапляться здавати партійні квитки.

Львів’яни нібито підтримують саму кампанію, але на ділі відмовитися від товарів та послуг не готові.

Експерти вказують, що успіху кампанія могла б досягнути за умови широко розголосу та наявності альтернативи товарам, від яких пропонують відмовитись.

Депутат-регіонал, львівський бізнесмен Олег Баляш розповів, що поки що кампанія жодних економічних втрат йому не завдала.

"Це радше іміджеві втрати та політичний тиск, але ми не хочемо загострення і ставимося до цього толерантно", - каже бізнесмен.

Хоча зауважує, що його бізнес може дати серйозну відсіч такій ініціативі.

"Наші підприємства є одними з найбільших платників податків в області... Якщо тиск продовжуватиметься, ми можемо змінити юридичну адресу, приміром, на Київ", - каже Баляш.

Кампанія бойкоту, каже він, дискредитує самих євромайданців, бо на його підприємствах працює понад півтори тисячі людей.

"Я міг би звернутися до суду чи написати заву в силові органи, що на мене тиснуть як на політика і бізнесмена, але це зайва конфронтація", - каже Баляш.

Протее юристи переконуюють, що якось вплинути через суд чи силовиків фактично неможливо.

Як відомо, після закликів громадськості всі депутати у Львівській міськраді вийшли з фракції.

Українська правда