Регіонали переконують, що не бояться бойкоту їхнього бізнесу
Кампанія бойкоту бізнесу провладних депутатів, ініційована у Львові, насправді не принесла відчутних втрат регіоналам.
Про це йдеться у статті "Німецької хвилі".
Видання нагадує, що уже минув місяць з моменту оголошення бойкоту, протее людей у магазинах регіоналів не поменшало і регіонали не квапляться здавати партійні квитки.
Львів’яни нібито підтримують саму кампанію, але на ділі відмовитися від товарів та послуг не готові.
Експерти вказують, що успіху кампанія могла б досягнути за умови широко розголосу та наявності альтернативи товарам, від яких пропонують відмовитись.
Депутат-регіонал, львівський бізнесмен Олег Баляш розповів, що поки що кампанія жодних економічних втрат йому не завдала.
"Це радше іміджеві втрати та політичний тиск, але ми не хочемо загострення і ставимося до цього толерантно", - каже бізнесмен.
Хоча зауважує, що його бізнес може дати серйозну відсіч такій ініціативі.
"Наші підприємства є одними з найбільших платників податків в області... Якщо тиск продовжуватиметься, ми можемо змінити юридичну адресу, приміром, на Київ", - каже Баляш.
Кампанія бойкоту, каже він, дискредитує самих євромайданців, бо на його підприємствах працює понад півтори тисячі людей.
"Я міг би звернутися до суду чи написати заву в силові органи, що на мене тиснуть як на політика і бізнесмена, але це зайва конфронтація", - каже Баляш.
Протее юристи переконуюють, що якось вплинути через суд чи силовиків фактично неможливо.
Як відомо, після закликів громадськості всі депутати у Львівській міськраді вийшли з фракції.
Українська правда