Донецька залізниця замовляє VIP-вагони з ваннами, а квитки дорожчають

Четвер, 11 липня 2013, 16:51

Донецька залізниця 25 червня за результатами тендера уклала угоду з "Дніпровагонрембуд" на ремонт пасажирського вагону вартістю 1 мільйон гривень.

Про це повідомляють "Наші гроші", посилаючись на "Вісник державних закупівель".

Угода передбачає здійснення капітально-відновлювального ремонту вагон-салону, призначеного для VIP-перевезень.

Що саме потрібно зробити в ході ремонту невідомо, оскільки технічне завдання не опубліковано.

Загалом "Дніпровагогрембуд" спеціалізується на виготовленні вагон-салонів, які роблять із 30-річних німецьких вагонів, проводячи капремонт.

Вартість ремонту становить приблизно стільки ж, скільки коштує простий пасажирський вагон Крюківського заводу – 1 мільйон гривень.

Замовлення вагону-салону від Донецької залізниці для пасажирів становить близько 2,8 тисяч гривень на добу, тому річна виручка складає максимум півмільйона гривень.

Вагон-салон розрахований на 11 місць, має великий зал, кухню, просторе спальне купе. Кухня обладнана холодильником, мікрохвильовою піччю і електроплитою. У залі є м’який куточок, комп’ютер, аудіо-та відеообладнання. У спальному купе розташовані ліжко, письмовий стіл, шафа, кондиціонер і ванна кімната.

Так виглядає вагон-салон Південно-західної залізниці
Так виглядає вагон-салон Південно-західної залізниці. Фото з "Наших грошей"

Передбачено також спеціальне купе для охорони та провідників.

Оздоби вагон-салону Південно-західної залізниці
Оздоби вагон-салону Південно-західної залізниці

Більше того, клієнт може обрати будь-який маршрут прямування вагону-салону в межах графіка руху поїздів, у тому числі в країни СНД і Балтії.

Як відомо, Мінінфраструктури з ініціативи "Укрзалізниці" вирішило у два етапи підвищити вартість проїзду по Україні у плацкартному та купейному вагонах - по 10% у липні та жовтні.

Міністр Володимир Козак пояснив це рішення тим, що коштів "Укрзалізниці" не вистачає на нормальне техобслуговування пасажирських вагонів.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування