Ложкін пообіцяв Курченку поки не створювати йому конкуренцію

П'ятниця, 21 червня 2013, 09:32

Колишній власник Українського медіахолдинга Борис Ложкін, який продав його мільйонеру Сергію Курченку, зобов'язався не створювати конкуруючий медіа-бізнес.

Про це він повідомив журнал Forbes, який входить у проданий медіахолдинг.

За його словами, до березня 2014 року операційний контроль над UMH залишається за нинішнім менеджментом.

"Усі ключові менеджери продовжать працювати до завершення угоди", – сказав Ложкін.

Згідно з умовами угоди, Ложкін не зможе протягом якогось часу створювати бізнес, що прямо конкурує з компаніями, що входять в UMH. Строк обмеження сторони не розкривають.

Продовжать виходити ЗМІ, видавані по ліцензії – Forbes, Vogue, "Комсомольська Правда", "Аргументи й Факти", " За кермом" і інші.

" З усіма лицензорами, крім Vogue, досягнута домовленість. З Vogue не встигли через дуже швидкий хід переговорів", – пояснив Ложкін.

За його свлоами, активна фаза переговорів велася близько місяця.

"Сергій Курченко на переговорах декларував готовність вкласти $100 млн у розвиток компанії протягом трьох років. Виходячи з інтересів компанії UMH, прихід нового власника з великим апетитом до інвестицій є вигідним", – сказав Ложкін.

Сума угоди не розголошується. "Можу тільки сказати, що моє уявлення про оцінку компанії (в інтерв'ю "Комерсанту" у квітні цього року Ложкін оцінив UMH в $450-500 млн), виявилрся  досить близьким до того, якою була сума угоди", – відзначив він.

Фінансові показники за 2012 рік компанія не розкриває, посилаючись на незавершеність аудита.

 У неофіційній бесіді один з топ-менеджерів UMH розповів, що EBITDA за минулий рік – близько $30 млн, виторг – близько  $160 млн.

Остаточна сума угоди залежить від фінансових показників UMH за 2013 рік і результатів аудита.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування