Ложкін пообіцяв Курченку поки не створювати йому конкуренцію
Колишній власник Українського медіахолдинга Борис Ложкін, який продав його мільйонеру Сергію Курченку, зобов'язався не створювати конкуруючий медіа-бізнес.
Про це він повідомив журнал Forbes, який входить у проданий медіахолдинг.
За його словами, до березня 2014 року операційний контроль над UMH залишається за нинішнім менеджментом.
"Усі ключові менеджери продовжать працювати до завершення угоди", – сказав Ложкін.
Згідно з умовами угоди, Ложкін не зможе протягом якогось часу створювати бізнес, що прямо конкурує з компаніями, що входять в UMH. Строк обмеження сторони не розкривають.
Продовжать виходити ЗМІ, видавані по ліцензії – Forbes, Vogue, "Комсомольська Правда", "Аргументи й Факти", " За кермом" і інші.
" З усіма лицензорами, крім Vogue, досягнута домовленість. З Vogue не встигли через дуже швидкий хід переговорів", – пояснив Ложкін.
За його свлоами, активна фаза переговорів велася близько місяця.
"Сергій Курченко на переговорах декларував готовність вкласти $100 млн у розвиток компанії протягом трьох років. Виходячи з інтересів компанії UMH, прихід нового власника з великим апетитом до інвестицій є вигідним", – сказав Ложкін.
Сума угоди не розголошується. "Можу тільки сказати, що моє уявлення про оцінку компанії (в інтерв'ю "Комерсанту" у квітні цього року Ложкін оцінив UMH в $450-500 млн), виявилрся досить близьким до того, якою була сума угоди", – відзначив він.
Фінансові показники за 2012 рік компанія не розкриває, посилаючись на незавершеність аудита.
У неофіційній бесіді один з топ-менеджерів UMH розповів, що EBITDA за минулий рік – близько $30 млн, виторг – близько $160 млн.
Остаточна сума угоди залежить від фінансових показників UMH за 2013 рік і результатів аудита.