ТВі залишається лідером чесності, а "Перший" – лідером замовності

Вівторок, 9 квітня 2013, 13:13

У березні українські телеканали грубо порушували стандарти, висвітлюючи справу про вбивство Євгена Щербаня та позбавлення Сергія Власенка депутатського мандата.

Про це свідчать дані моніторингу матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності (або цензури) в теленовинах, а також випадків замовчування важливої для суспільства інформації з 4 до 9 березня, повідомляє MediaSapiens.

На звітному тижні березня загальна кількість таких матеріалів була значно меншою, ніж у лютому. Не виключено, що це пояснюється відчутністю політичної активності лише в першій половині звітного тижня, бо з 7 березня вона зійшла до мінімуму, поступившись місцем святковій тематиці.

"Лідером" за кількістю матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності (цензури), як і раніше, залишається Перший канал (24 таких матеріали). За ним ідуть "1+1" та ICTV (по 17 матеріалів), далі – "Інтер", "5 канал" та "Україна" (по 13). На СТБ зафіксували 10 "замовних" чи відцензурованих матеріалів, на "Новому каналі" – 7, а на ТВі – 5.

У лютому найбільший показник також був у "Першого" (40 матеріалів), а найменший – у ТВі (7).

Моніторинг Телекритики телеканалів за березень-2013
Моніторинг "Телекритики" телеканалів за березень-2013

Основні теми, які подавалися каналами з грубими порушеннями журналістських стандартів, що можуть свідчити про ознаки замовності або цензури, були:

- Суд і позбавлення Власенка депутатського мандата, а також пов’язані з цим події в парламенті, де опозиція блокувала роботу ВР.

- Візит Януковича до Москви. 

- Продовження суду у справі про вбивство Євгена Щербаня, допит свідка Кужель і колізії, пов’язані з відсутністю в суді Тимошенко.

На звітному тижні телеканалами не оприлюднюватися такі теми, факти й думки, озвучення яких було б невигідним для влади:

Моніторинг Телекритики новин на ТБ за березень-2013
Моніторинг "Телекритики" новин на ТБ за березень-2013

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: