Вілкул хоче передати дороги на баланс місцевої влади
Автомобільні дороги в Україні, крім ключових, держава повинна передати на баланс місцевим органам влади.
Таку думку в інтерв'ю ZN.UA висловив віце-прем'єр Олександр Вілкул.
"Необхідно чітко розуміти, що дороги між населеними пунктами - це відповідальність "Укравтодору", а в населених пунктах, згідно з чинним законодавством, це відповідальність місцевих органів влади", - зазначив віце-прем'єр.
За його словами, для будівництва сучасної автодорожньої мережі, необхідне чітке фокусування відповідальності, хто і за яку дорогу відповідає.
"Ключові дороги повинні залишитися у держави, а решта - перейти разом із коштами на їх утримання під контроль територіальних органів влади, щоб була персоніфікована відповідальність", - зазначив Вілкул.
"Якщо ми говоримо про дороги, то повинні розуміти, що у нас близько 170 тис. км доріг у державі. Із них 95% були збудовані 40-60 років тому і розраховані на інше навантаження. Сьогодні потік автомобілів по цих дорогах від двох до 10 разів більше, ніж той, що був, коли вони проектувалися", - додав він.
Вілкул також спростував звинувачення у спробі рейдерського захоплення Дніпропетровського стрілочного заводу.
Раніше один з акціонерів Олег Левін стверджував, що власників, нібито за розпорядженням Вілкула, змушують продати завод, контролюючі органи почали перевірки підприємства, "Укрзалізниця" припинила розрахунки за вже поставлену продукцію, а тендер із закупівлі стрілочних переводів "Укрзалізниці" був нібито виписаний під інший завод, що входить в структуру СКМ.
"Людина зробила заяву про спробу захоплення заводу, але він нічого не говорив про акції, а говорив про можливість програшу тендеру. Виглядало це так: якщо підприємство, одним з акціонерів якого я є, не виграє тендер, то значить це рейдерство", - заявив віце-прем'єр.
"Те, що стосується питань з графіком платежів, то будь-яке велике підприємство, в тому числі і "Укрзалізниця", і в Україні, і в Європі в умовах економічної кризи може мати затримки з платежами. Це абсолютно операційне питання. "Укрзалізниця" - велика структура, в якій проходять тисячі тендерів, і про наявність даного тендеру я дізнався з вашої газети. Після публікації у вашій газеті мені сказали, що дійсно проводиться даний тендер в даний період часу, але він не закінчений", - додав Вілкул.