Перший національний знову став лідером "джинси"
Найбільша кількість матеріалів з ознаками замовності у січні спостерігалася на "Першому національному".
Про це йдеться в результаті моніторингу "Телекритики", проведеного із 21 по 26 січня.
У січні загальна кількість джинси на суспільно-політичну тематику у більшості каналів була майже такою, як у попередньому місяці. Різко зменшилася кількість подібних матеріалів на каналі "Інтер".
Лідером залишився Перший національний з 30 матеріалами з ознаками заможності, на другому місці – 1+1 з 19 матеріалами, на третьому – ICTV з 14-ма матеріалами.
Що стосується матеріалів на бізнесову тематику з ознакою джинси, то там лідирує канал ICTV. На каналах групи Пінчука висвітлювались матеріали про Фонд Пінчук,а крім того, на СТБ вийшов сюжет про придбання Вєркою Сердючкою автівки Мерк’юрі, що може вважатися рекламним проявом, як і матеріал на "Інтері" про новий альбом гурту "Океан Ельзи".
На ICTV, крім того, рекламним проявом може вважатися сюжет про те, що мережа гіпермаркетів "Епіцентр" стала титульним спонсором футбольної збірної України. На "Україні" – матеріал про захід Фонду Ахметова.
Найбільша кількість матеріалів із ознаками замовності, без балансу думок, матеріалів про владу спостерігалась також на Першому національному.
Однією з тем, які в січні подавалися каналами з грубими порушеннями журналістських стандартів, була тема обвинувачення Тимошенко в причетності до вбивства Щербаня.