За "Хюндаї", які запізнилися, компенсували понад 800 тисяч

Четвер, 31 січня 2013, 16:34

Державне підприємство "Українська швидкісна залізнична компанія" заявляє про видачу пасажирам компенсацій на суму понад 800 тисяч гривень за зрив рейсів "Українського експреса" в грудні 2012 року.

Про це журналістам повідомив директор підприємства Леонід Лобойко, пишуть "Українські новини".

"Всі пасажири, які, як ви кажете, "стояли в полі" і звернулися, згідно нашої документації, в касу, отримали компенсацію. Всього більше 800 тисяч гривень видано компенсації пасажирам", - сказав він.

Лобойко повідомив, що за відшкодуванням вартості квитків звернулося близько 5 тисяч чоловік.

Одночасно, він повідомив, що швидкісні поїзди Hyundai-Rotem в даний час працюють без проблем.

За його словами, проблеми, що з'явилися в грудні 2012 року вирішені, корейська компанія веде обслуговування поїздів.

"Практично цілодобово ведеться контроль над виконанням завдань, поставлених віце-прем'єр-міністром Олександром Вілкулом. І я гарантую, що на сьогоднішній день звідси жоден поїзд не виходить несправним", - цитує його "Інтерфакс-Україна".

Як відомо, 23 січня швидкісний поїзд "Нyundai" знову зламався і не зміг виїхати зі Львова до Києва.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: