Постраждалим від "АероСвіту" радять добиватися компенсацій через суд
Державна інспекція з захисту прав споживачів рекомендує громадянам, які постраждали внаслідок затримки чи скасування рейсів компанії "АероСвіт", добиватися компенсацій у судах.
Про це сказав голова Держспоживзахисту Сергій Орєхов на брифінгу, пишуть "Українські новини".
"Компенсації пасажири можуть отримати через суд. Існує ще й моральну шкоду. Суми дуже серйозні по моральної шкоди", - сказав Орєхов.
Він зазначив, що набув чинності в середині 2012 року закон про повітряні перевезення передбачає значні суми компенсації за порушення прав пасажирів та надання неякісних послуг.
Зокрема, за його словами, сума компенсації становить 250-350 євро на добу.
Він також зазначив, що на початку 2012 року інспекція з захисту прав споживачів, що працювала в структурі держстандарту, вирішила оштрафувати "АероСвіт" на 128 мільйонів гривень за неякісне надання послуг пасажирам.
Після ряду етапів розгляду справи в суді з ініціативи "АероСвіту" справу було припинено у зв'язку з реорганізацією держстандартів.
Зараз, за словами Орєхова, якістю надання послуг пасажирам займається інспекція, створена при Міністерстві інфраструктури.
Як відомо, з 4 січня "АероСвіт" скасовує ряд рейсів у зв'язку з призупиненням обслуговування в деяких зарубіжних аеропортах.
9 грудня 2012 Господарський суд Київської області розпочав банкрутство "АероСвіту" на підставі заяви самої компанії.
Авіакомпанія підкреслює, що справа відкрита з метою початку процедури санації авіакомпанії, і вона має намір і далі продовжувати операційну діяльність і виконувати поточні зобов'язання.