НТКУ каже, що ролик про опозицію належить Молодіжній партії і є законним
НТКУ стверджує, що ролик "Останнє попередження", в якому міститься критика опозиції, є передвиборчою рекламою та розміщений в ефірі законно.
Про це йдеться в заяві НТКУ.
Компанія наголошує, що ролик розміщений в ефірі Першого Національного на замовлення суб’єкта виборчого процесу у порядку, передбаченому законом про вибори народних депутатів.
Його розміщення здійснювалося на підставі укладеного договору за рахунок коштів виборчого фонду, під час трансляції в ефірі цей програмний продукт був позначений спеціальними заставками "Передвиборна агітація".
Як повідомляє "Вибори і ЗМІ",ролик замовив кандидат у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 220 Ганна Федорченко, яка балотується від Молодіжної партії України. Через яку було знято з виборів кандидата в Житомирі Володимира Сацюка.
"Національна телекомпанія України звертає увагу на те, що за нормами українського законодавства вона не може впливати на зміст матеріалів передвиборної агітації", - йдеться в заяві.
НТКУ додає, що усвідомлює те, що деякі політичні партії використовують телевізійний ефір для фактичної антиреклами своїх опонентів, але спонукання виборців не голосувати за певного кандидата у депутати або партію є однією з форм передвиборної агітації.
"Зважаючи на це, НТКУ не має підстав для вилучення з ефіру таких матеріалів передвиборної агітації, якщо вони не порушують вимог законодавства", - йдеться в заяві.
НТКУ відзначає, що в ефірі Першого Національного матеріали передвиборної агітації завжди чітко і недвозначно відокремлюються від інших програм телеканалу спеціальними заставками "Передвиборна агітація". Крім того, такі матеріали не завжди співвідносяться із засадами редакційної політики телеканалу.
Вона також зазначає, що для всіх суб'єктів виборчого процесу були забезпечені рівні умови для ведення передвиборної агітації в ефірі Першого Національного.
Як відомо, раніше опозиція звинуватила владу в незаконному використанні державного інформпростору для дискредитації опозиції.
За їхніми даними, починаючи з 2 жовтня у вечірньому пройм-таймі каналу УТ-1 демонструється шестихвилинний ролик, який містить "демонстративний бруд та цинічну брехню" проти лідерів опозиції.
Ролик випускається під грифом політична реклама, однак не має передбачених законом атрибутів, зокрема вихідних даних про кандидата, який його замовив.
Федорченко на підставі даних з Інтернету та даних прикордонної служби змогла довести в Київському апеляційному суді, що Сацюк протягом останніх п’яти років не проживає в Україні, є громадянином Росії і взагалі співпрацює з ФСБ.