Українські партії витратили на вибори у 7 разів більше грошей, ніж поляки

Середа, 31 жовтня 2012, 10:43

Українські партії витратили на виборчу кампанію 225 мільйонів доларів.

Про це пише польська газета "Dziennik. Gazeta Prawna".

За даними видання, сума, яку українські партії витратили на виборчу рекламу, складає 225 мільйонів доларів.

"Для порівняння: у Польщі – 32 мільйони доларів, в Чехії – 42 мільйони доларів, а в Німеччині – 80 мільйонів доларів", - цитує "Dziennik" Польське Радіо.

Водночас, як пише Коммерсант-Украина, за експертними оцінками (моніторинг зовнішньої та телереклами), лише виборча кампанія партії "Україна - Вперед!" обійшлася в $150-200 млн.

"Навіть якщо ця сума становить близько $ 100 млн, як стверджують мої джерела, близькі до штабу Королевської, в будь-якому випадку ці гроші витрачені нерозумно. Партія зробила ставку на пряму рекламу, а так вибори не виграють. Комунікація з цільовими групами, підприємцями, наприклад, була відсутня. Ось і вийшов відсоток, який дає пряма реклама", - зазначив голова Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.

Таким чином, за найскромнішими підрахунками, один голос на виборах обійшовся Королевській приблизно в 332$.

За словами Біденка, "Наша Україна" витратила на кампанію небагато - близько 20-30 млн грн. ($ 2,5-3,7 млн.).

"Вони почали кампанію дуже пізно, у вересні. Крім того, партія знехтувала агітацією", - зазначив він. Враховуючи оцінки експертів, підтримка одного виборця обійшлася цій політичній силі приблизно в $15.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: