Польська газета помилилася, написавши про тротил на літаку Качинського
Головний редактор польського видання Rzeczpospolita визнав, що його газета передчасно написала про виявлення слідів вибухових речовин в уламках літака Качинського.
Головред сказав у радіоінтерв’ю, що насправді видання не мало такої інформації, повідомляє Радіо Свобода.
За його словами, виявлені речовини не обов’язково мали бути слідами саме вибухівки.
У редакційній заяві газета теж визнала, що помилилася, стверджуючи про нібито виявлені сліди тротилу й нітрогліцерину.
Водночас журналісти розкритикували органи прокуратури і уряд країни за зволікання, на їхню думку, зі з’ясуванням усіх обставин катастрофи.
Як відомо, в окружній військовій прокуратурі Варшави заявляли, що в повідомленні газети містилася низка неправдивих чи принаймні неточних заяв, а також безпідставні спекуляції і що слідчі не заявляли, ніби виявили сліди тротилу і нітрогліцерину в уламках літака чи на місці катастрофи.
Rzeczpospolita писала, що польські прокурори і слідчі, які нещодавно проводили нові дослідження на місці катастрофи біля Смоленська, виявили на уламках літака сліди вибухових речовин.
При цьому газета також вказала на можливість, що ці сліди могли походити з невибухлих боєприпасів часів Другої світової війни, коли в регіоні Смоленська точилися важкі бої.
Брат екс-президента Качинського лідер опозиційної партії вимагає скликати Сейм у зв'язку з новою інформацією і назвав загибель свого брата вбивством.
"Жеч Посполіта" - одна з найбільших польських щоденних газет з середнім накладом 160 тисяч. Має консервативний напрямок, але не підтримує жодну з польських партій. З 1996 року 51% акцій належать норвезькій компанії Okla Media. У 2006-му Okla Media придбав британський інвестиційний фонд Mecom Group.
Літак польського президента Лєха Качинського Ту-154 розбився під Смоленськом вранці 10 квітня 2010 року. Повідомлялося, що під час посадки в умовах сильного туману він зачепився за верхівки дерев і впав. На борту перебувало 96 осіб - 88 пасажирів і вісім членів екіпажу. Ніхто не вижив.
Повністю перебіг подій щодо розслідування катастрофи 2010 року читайте на ІП за темою "Трагедія під Смоленськом".