"Регіони" займають майже 45% політичного ефіру на телебаченні
Найактивніше 8-14 жовтня на загальнонаціональному телебаченні представлена Партія регіонів – 43,3% від загальної кількості політичної інформації
Такий звіт за результатами тижневого моніторингу ЗМІ, проведеного асоціацією "Спільний простір" та Комітетом "Рівність можливостей", оприлюднила Телекритика.
На другому місці Об’єднана опозиція – 13,8%.
Найпасивніше висвітлювалася діяльність партії "Україна-Вперед!" (2,8%) та КПУ (4,2%).
Збільшився порівняно з попередніми тижнями відсоток представлення УДАР (6,4%) та "Свободи" (8,8%).
Найгучніші політичні події, представлені на телебаченні минулого тижня: переговори між Об’єднаною опозицією та партією УДАР про узгоджених кандидатів в округах; марш у Києві до 70-ї річниці створення УПА, організований партією "Свобода".
Також представлені прийняття закону про біометричні паспорти регіонала Василя Грицака, якому нібито підконтрольне підприємство із виготовлення паспортів ЄДАПС.
Партія регіонів продовжує вести виборчу кампанію через діяльність уряду та президента.
У цій загальній кількості інформації про Партію регіонів 21,6% – це суто партійна діяльність. І близько 40% – діяльність урядовців-регіоналів.
Частка інформації про президента, який теж агітує за партію влади, на телебаченні становила трохи більше 11% від загальної кількості про ПР. Офіційно канали жодного разу не представляли Віктора Януковича як члена партії, але в сюжетах простежується прихована агітація та озвучування програмних тез партії.
Лідери за часткою виборчого контенту відносно загального: TВi (46%), Перший національний (40%) 5 канал (36%). Характерно, що на Першому національному що ближче до виборів, то збільшується частка виборчого контенту.