Соціолог: адміністрації президента вигідно завищувати рейтинг Королевської
Соціологи заявляють, що під час нинішніх парламентських виборів в Україні не так багато "липової" соціології.
Таку думку у четвер висловив на прес-конференції завідувач відділу соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк, передає УНІАН.
"Зараз в Україні не так багато "липової" соціології, як це було під час 2006-2007 років", - сказав він.
В той же час, за його словами, ті соціологічні фірми-одноденки, які нині є, переважно виходять з єдиним гаслом "попит на третю силу".
"Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці", - сказав Вишняк.
Крім того, за його словами, інформація від цих так званих "соціологічних фірм" розповсюджується на владних телеканалах, а також 3-4 Інтернет-ресурсах".
Він зауважив, що, зазвичай, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії "Україна – вперед!".
"Кому це вигідно? Це можуть робити тільки адміністрація президента. Незважаючи на те, що в усіх опитуваннях підвищується рейтинг Королевської, штаб Королевської немає такого впливу на ЗМІ", - сказав Вишняк.
В свою чергу, слова Вишняка підтвердила і директор фонду "Демократичні ініціативи" Ірина Бекешкіна.
Вона зауважила, що, як правило, такі "липові" фірми дають рейтинг Королевській на рівні понад 6%, в той час як рейтинг інших соціологічних інституцій показує, що її політична сила не набирає 5%.