Експерти: Найбільше на політичну рекламу витратить Королевська
Найбільше коштів в ході парламентських виборів на політичну рекламу витратить партія Наталі Королевської "Україна-Вперед" - 60 мільйонів доларів.
Про це йдеться в дослідженні моніторингової кампанії Doors Consulting, пише "Фокус".
За прогнозами експертів, на політичну рекламу Партія регіонів витратить 30 мільйонів доларів, партія Віталія Кличка "УДАР" і КПУ - по 25 мільйонів, об'єднана опозиція - 22 мільйони.
Для збільшення натисніть на картинку |
Найменше витратить ВО "Свобода" - всього 1,5 мільйони доларів.
"Партії вже витратили на телевізійну рекламу в два рази більше, ніж у 2007 році", - сказав, посилаючись на дані свого моніторингу, глава комітету ВР з питань свободи слова та інформації Юрій Стець.
Він також додав, що під час кампанії бюджет на медіарекламу (телебачення , радіо, білборди) в однієї партії може досягати $ 50 млн.
Крім того, згідно з дослідженням, лідером по кількості розміщених рекламних площин є ПР. За серпень місяць в партії їх налічується аж 4704. Це число стабільно зростає з травня.
Друге місце за кількістю рекламних площин займає КПУ - 1997 за серпень. Третє - об'єднана опозиція, що за серпень мала 1177 рекламних площин. Далі - партія "Україна - Вперед" і "УДАР" з 613 і 560 рекламних площин відповідно. Найменше їх було у ВО "Свобода" - 21.
"Сезон реклами на ТБ, відкрила партія "Україна - Вперед!" Наталії Королевської, розмістивши 48 роликів в квітні на телеканалі "1 +1", - зазначає політолог Володимир Фесенко.
Таку поспішність експерт пояснює просто: Королевській потрібно було за короткий час підвищити впізнаваність своєї політичної сили.
Найпопулярніша політична сила по кількості прихильників у соціальних мережах - ВО "Батьківщина" і ВО "Свобода".