Радіо вже встановлюють розцінки на передвиборну агітацію
Четвер, 19 липня 2012, 10:21
Три телерадіокомпанії "Російське радіо – Україна", "Медіа маркет" (радіостанція "Хіт FM") і "Ютар" (радіо Kiss FM) встановили ціни на вартість ефірного часу для передвиборної агітації під час кампанії з виборів у Верховну Раду.
Про це йдеться в оголошенні, розміщеному в газеті "Голос України", пишуть "Українські новини".
По всій мережі мовлення "Російського радіо – Україна" вартість 1 секунди ефірного часу становить 31 гривню, на радіо "Хіт FM" – 32 гривні й на радіо Kiss FM – 12 гривень.
Раніше телерадіокомпанія "Київ" установила розцінки на розміщення на каналі передвиборної агітації під час кампанії з виборів у Верховну Раду.
Як відомо, вибори до Верховної Ради призначені на 28 жовтня.