Залізниця планує перейти на електроні квитки в жовтні
Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" планує у жовтні завершити роботу з переходу на продаж електронних пасажирських квитків.
Про це на брифінгу 18 липня заявив гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Козак, повідомляють "Українські новини".
"Сьогодні закінчується вже практично робота з Податковою адміністрацією, і ми очікуємо, що в жовтні місяці ми підемо від бланків строгої звітності й повністю перейдемо на електронні квитки", - сказав він.
Козак додав, що в червні 2012 року "Укрзалізниця" продала близько 200 тисяч електронних квитків, що становить 3,2% від загального обсягу продажів.
При цьому в червні 2011 року українські пасажири придбали близько 100 тисяч електронних квитків.
Разом з тим "Укрзалізниця" закликає відпочиваючих заздалегідь купувати залізничні квитки з Криму для забезпечення логістики пасажирських перевезень, повідомляє УНІАН.
"Щоб аналізувати пасажирський потік і своєчасно виконати досилання потягів до Криму, ми закликаємо купувати квитки з Криму заздалегідь. Ми бачитимемо, який попит є і скільки необхідно задіяти потягів і вагонів, щоб забезпечити перевезення", - сказав Козак.
Як відомо, запровадження електронних квитків "Укрзалізниця" почала 22 грудня 2008 року, коли пасажирам надали можливість бронювання місць у вагонах поїздів в інтернеті з подальшим оформленням квитка в касі.
30 березня 2010 року "Укрзалізниця" ввела оформлення й оплату квитка в інтернеті з подальшим друком квитка в касі (всі квитки друкуються на бланках строгої звітності).
23 вересня 2010 року "Укрзалізниця" почала останній етап із впровадження електронних квитків – дозволила посадку з таким квитком у 5 вагонах поїзда №165/166 "Дніпропетровськ – Київ" без попереднього його обміну на звичайний у касі.
Електронний квиток – це забезпечений штрих-кодом звичайний квиток, який після оформлення (із зазначенням прізвища, імені та по батькові) й оплати в інтернеті можна роздрукувати і використати при посадці в поїзд.