По наших коліях не можна їздити швидко, Hyundai можуть їх розкурочити
По старих українських коліях можна їздити не більше, як 70 км/год, хоча в Україні впроваджують "швидкісні потяги", які можуть розганятись до 160 км/год.
Про це повідомляє ТСН-тиждень у сюжеті.
За законом, їздити по колії можна не швидше 70 км/год.
Між тим, українців масово пересаджують на швидкісні потяги, вже восени надійде нова партія експресів, які мають розганятись до 160 км/год. Але сягнути заповітної позначки досі не вдавалось. Мало того, від часу запуску у травні нові експреси ламалися майже 10 разів.
У травні-червні на українських коліях були десятки надзвичайних ситуацій: спізнення, поламки, аварії.
Монтер Максим, який працює на залізниці, що веде до Запоріжжя, каже: "Гуму треба міняти, околодки треба змінювати! Багато роботи! Практично кожен день виїзди, виїзди, виїзди!".
Він зазначає, що в документах чітко записано: максимальна швидкість руху не може перевищувати 70 км/год., - а вже зараз пасажирські поїзди ходять по цих коліях 100 км/год.
Монтажник Вадим каже, що 100 км,год - для застарілих українських колій вже забагато, а на швидкості 160 км/год. "під тискам поїзда колії можуть у різні сторони розвернутися і все!".
Водночас, у "Укрзалізниці" кажуть, що перехід на вищі швидкості – це необхідність. А полотно підремонтують і частково замінять.
Зараз на Дніпропетровщині тестують швидкісний потяг українського виробництва, восени прибуде чергова партія Hyundai. Але чи зможуть вони їхати на повній швидкості, сумнівно.
ТСН порівнює, що в Японії потяги їздять із середньою швидкістю 260 кілометрів, а максимальною – майже 360.
Один кілометр такої швидкісної магістралі коштуватиме для України 12 мільйонів гривень.
У Японії і "квиток на швидкісний потяг коштує, як на літак". "Наприклад, за японськими розцінками, доїхати у Донецьк і назад коштувало б 4,5 тисячі гривень. Чи готові українці стільки платити за швидкість – питання", - зазначає служба новин.
Середня затримка на рейсах у Японії – менше 20 секунд. Якщо потяг спізнився більш, ніж на 5 хвилин, пасажирам видають довідки для школи чи роботи – і штрафи автоматично переадресовуються на залізницю.