Тігіпко і КПУ виходять у лідери "джинси"
У червні рівень політичної "джинси" в друкованих виданнях зріс втричі у порівнянні з травнем, що вказує на наближення парламентських виборів.
Про це свідчить щомісячний моніторинг загальнонаціональних друкованих видань на замовні матеріали, не марковані як реклама, який проводять експерти Інституту масової інформації.
Зараз ринок "джинси" зростає завдяки віце-прем'єр міністру із соціальних питань Сергію Тігіпку, який "рекламує" соціальні ініціативи та дії влади, а також Комуністичної партії України.
За даними ІМІ, основні матеріали вийшли у виданнях "Факти", "Сегодня", "Комсомольская правда в Украине".
Як нагадує ІМІ, головними замовниками немаркованої реклами з початку року були Олександр Попов, Наталія Королевська та міністри уряду Миколи Азарова.
Вже у червні відбулася певна ротація: практично зникла "джинса" Олександра Попова, що експерти пов'язують з відтермінуванням виборів у Києві.
Одним із постійних лідерів лишається Наталя Королевська, яка зараз активно пропагує "народний список".
Найбільше політичних матеріалів замовного характеру, за даними моніторингу, розміщено в газетах "Комсомольськая правда в Украине" та "Факты".