Поїзд Hyundai не вийшов у рейс через технічні неполадки
У суботу через технічні неполадки електропоїзд Hyundai не вийшов у рейс з Харкова на Київ.
Як повідомляє прес-служба Укрзалізниці, пасажири доправлені до Києва підмінним поїздом Південної залізниці.
Cформований з електровоза ЧС-7 і нових вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу поїзд № 161 відправився з Харкова згідно графіку, о 6-50.
Уже на шляху прямування поїзна бригада, стюарди через засоби гучномовного зв'язку передали всі необхідні роз'яснення по порядку повернення різниці вартості проїзду. Аналогічні оголошення для пасажирів прозвучали і на Центральному київському вокзалі.
Пасажири доставлені до Києва підмінним складом з невеликим запізненням через необхідність зміни локомотива.
Для зручності пасажирів і щоб уникнути черг по прибуттю рейсу № 161 з Харкова всі 52 каси Центрального залізничного вокзалу Києва відкриті на перерахунок і повернення коштів пасажирам.
Корейська сторона компанії виробника, яка забезпечує гарантійне обслуговування електропоїздів, та Державна адміністрація залізничного транспорту України приносить свої вибачення пасажирам та повідомляє, що для перерахунку вартості квитка і повернення різниці вартості проїзду пасажири цього рейсу можуть звернутися до станцій Харків, Полтава, Київ.
Повідомляється також, що вже у суботу о 18:15 з Києва до Харкова в рейс відправиться "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem.