Журналістка оскаржує голландську рекламу про українок

Неділя, 10 червня 2012, 19:15

Кореспондент агентства "Інтерфакс-Україна" в Брюсселі Ірина Хохлова подала позов до Комісії з рекламної етики у Голландії.

Вона обурена ставленням до українських жінок, про яких ідеться у рекламному ролику зі слоганом "Утримай його вдома".

Про подробиці процесу журналістка розповіла під час випуску "Шустер live" 8 червня, повідомляє Телекритика.

На думку Хохлової, автори кліпу демонструють українок як доступні секс-об`єкти.

Вона розповіла, що її заяву до Комісії з рекламної етики було розглянуто за терміновою процедурою.

Однак із аргументами журналістки Комісія з рекламної етики не погодилася. "У зв'язку з тим, що образи, які були показані в кліпі, - це стереотип сприйняття української жінки за кордоном, використані у рекламі образи - у площині правди", - сказали їй.

Хохлова подала апеляційну скаргу. Наступний розгляд її заяви має відбутися 18-го червня.

Як повідомлялося, у квітні на двох центральних каналах Голландії з'явилася реклама, де закадровий голос переконує нідерландських дружин і подруг втримати своїх чоловіків від спокуси відвідати Україну під час Євро-2012.

У кліпі спочатку показують віконце Google, куди вводяться слова Ukrainian women ("українські жінки"). Після цього на екрані з'являється багато фотографій напівоголених молодих жінок.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...
Реклама: