"Джинса" є у третині матеріалів регіональних ЗМІ - дослідження
Частка матеріалів з ознаками замовності політичного спрямування в ЗМІ п’яти українських областей та Криму складає 37%.
Такими є результати дослідження громадської організації "Український освітній центр реформ", яке цитує "Радіо "Свобода".
Частка неналежно маркованої реклами складає 33%, "джинси" комерційного характеру - 30%.
Дані моніторингу свідчать, що відсоток політичної "джинси" фактично не зменшується (у березні було на 1% більше).
Моніторинг охоплював ЗМІ у Львівській, Донецькій, Харківській, Сумській та Вінницькій областях та Криму.
Найбільший відсоток матеріалів з ознаками політичної та комерційної замовності зафіксовано експертами у Сумах - 38,2%, Донецьку - 36,6% та Харкові - 26,6%.
"Український освітній центр реформ" здійснює медіа-моніторинг на предмет дотримання професійних стандартів регіональними друкованими та он-лайн медіа.