Гендиректор УНІАН обіцяє не робити з нього таблоїд
Гендиректор УНІАН Вадим Осадчий заявляє, що зміна керівництва агентства відбулася через падіння попиту на його продукцію.
Так він прокоментував звільнення головреда агентства Олександра Харченка.
"Цю ситуацію красномовно можуть проілюструвати цифри: Валовий дохід агентства за період з 2008 по 2011 скоротився на 40%; кількість передплатників на інформаційні продукти агентства скоротилася на 28%; у тому числі на основний продукт, "УНІАН-Новини-Online" - на 47%. Кількість клієнтів УНІАН-Фото скоротилася на 18%", - відзначив Осадчий.
"На мій погляд, екс-головний редактор УНІАН, що очолював редакцію протягом останніх 13 років, мав розуміти, що такі показники не свідчать про успіхи очолюваного ним інформаційного агентства", - відзначив він.
За його словами, щоб виправити ситуацію, нашою командою було запропоновано низку кроків з метою переломити дану негативну динаміку і вивести агентство на позитивну динаміку розвитку.
"Однак, на жаль, велика частина цих ініціатив блокувалася ще на етапі обговорення. Саме тому було ухвалено рішення розірвати співробітництво з паном Харченком", - відзначив Осадчий.
"Тепер відносно обвинувачень у тому, що в УНІАН не буде гострих тем або ж буде контент таблоїдного характеру. УНІАН - інформаційне агентство, тому його задача - надавати всі новини неупереджено, об'єктивно й у повному обсязі. Саме цими принципами ми і керуємося", - підкреслив гендиректор УНІАН.
Як відомо, новий головред Ганницький до призначення в УНІАН працював у ТСН, а раніше тривалий час працював у газеті "Сегодня".
Осадчий був призначений гендиректором УНІАН у лютому цього року і залишається керівником департаменту інтернет-проектів групи "1+1". Раніше він працював в інтернет-виданні "Обозреватель".