Журналісти показали, як їм пропонували "джинсу" від Королевської

Вівторок, 6 березня 2012, 09:16

Телеканалу News One запропонували розміщувати "пакетом" замовні матеріали про діяльність Наталії Королевської.

Про це йдеться в сюжеті телеканалу від 5 березня, пише "Телекритика".

В ефірі оприлюднили аудіозапис телефонної розмови, у якому жінка, яка представилася Анною Авраменко з рекламної агенції "Проактив", запропонувала одному з керівників каналу розміщувати матеріали про народного депутата Наталію Королевську.

У розмові вона сказала, що займається розміщенням матеріалів про події, у яких бере участь Наталія Королевська, "практично на всіх телеканалах":

"На Масляну вона каталася на конях, на 23 лютого вона вітала чоловіків, а минулого тижня вона їздила в Запоріжжя і зустрічалася з малим і середнім бізнесом. На цьому тижні планує на 8-е число когось вітати. На наступному тижні поїде до Чернігова, Черкас. Вона просто катається по Україні, спілкується з бізнесменами, представниками місцевої влади та обговорює з ними поточні питання", - розповіла жінка.

Каналу News One запропонували пакетну домовленість (3-4 виходи на добу).

"Ми протягом тижня замовляємо висвітлення події, яка було на цьому тижні, потім я їду до Наталі, беру в неї гроші за це розміщення і розвожу по каналах. Ви робите сюжет у своїй інтерпретації, ми його затверджуємо, і все - пішло висвітлення. В кінці тижня збираються гроші за все розміщення та махом усім розвозяться", - пропонує жінка.

В аудіозаписі називаються різні телеканали, з якими вже співпрацює агенція, але News One їхні назви перекрив звуковим сигналом.

"Припустимо, То *** її висвітлює тільки в тому випадку, якщо вона садить дерева. Це Буває раз на рік", - каже жінка.

"Є ***-й, ***-й, телеканал ***, холдинг *** ка: ***, ** *, ***. Кожен канал робить свої інтерпретації, робить *** свою інтерпретацію. У кожного каналу свій хронометраж: десь тільки хвилина, десь хвилина десять, десь хвилина двадцять. Це все враховується. І кожен канал дає свій пакет. Припустимо, *** її висвічує о п'ятій вечора, в 2:00 ночі і о восьмій ранку наступного дня. На *** вона виходить в ранкових блоках: о шостій ранку, о сьомій ранку, о восьмій ранку. На ***-му вона виходить в блоці, який мені дав сам ***-й, - чотири рази на день. На ***-му вона виходить чотири рази на день", - розповідає співрозмовниця каналу.

Рекламна агенція "Проактив медіа консалтинг" є партнером медіахолдингу "Ера-медіа" (телеканал і радіо "Ера", інтернет-видання "Киевский телеграфЪ" і "Версии"), а для листування використовує адресу телецентру на вулиці Мельникова, 42, де також розташована телекомпанія "Ера".

Однак Анна Авраменко, яка працює менеджером РА "Проактив" заперечила достеменність телефонної розмови.

"Я работаю над размещением прямой рекламы с коммерческими клиентами. Наталья Королевская - народный депутат, я не работаю над размещением материалов, освещающих ее деятельность. Это все чернуха и подделка. Выборы на носу", - сказала вона.

Так само і в прес-службі Наталії Королевської розцінили інформацію як провокацію.

"Про те, що існує така рекламна агенція "Проактив", я та мої колеги вперше дізналися з вашого листа, - сказав керівник прес-служби Павло Кучер.

"Ми розцінюємо появу подібної інформації як цілковиту провокацію, спрямовану на дискредитацію Наталії Королевської. На жаль, є низка політичних сил, зацікавлена у поширенні брехні щодо неї", - додав Кучер.

За його словами, минулого тижня до них надійшла інформація від одного великого медіа-холдингу про те, що до них зверталася рекламна агенція від  їхнього імені, зацікавлена у розміщенні інформації.

Як відомо, у лютому вже стався один скандал з приводу нібито розміщення замовних матеріалів про Наталію Королевську на шести українських телеканалах.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...
Реклама: