Томенко: обличчя Януковича не є соціальною рекламою
Бігборди із зображенням президента Віктора Януковича та інших посадових осіб відповідно до закону "Про рекламу" не можуть вважатися соціальною рекламою.
Таку думку висловив заступник голови Верховної Ради Микола Томенко у коментарі, переданому агентству УНІАН.
"Фактично так звані привітання посадових осіб: чи-то президента, чи-то голови обласної адміністрації є видом політичної реклами, а отже повинні розміщуватися та оплачуватися як комерційна реклама і жодного відношення до соціальної реклами не мають", - сказав Томенко.
Заступник голови ВР наголосив, що політична реклама не є видом соціальної реклами. Натомість, додав він, політична реклама – це не лише реклама під час виборчої кампанії, а й реклама, яка розміщується у період між виборчими кампаніями.
"Немає суттєвої різниці між рекламою політичного діяча чи партії до виборів, чи після виборів", - пояснив він.
Томенко нагадав, що ідеологія соціальної реклами полягає у популяризації загальнолюдських цінностей.
"І при всій повазі до портрета президента, ні зображення президента, ні його прізвище не є популяризацією загальнолюдських цінностей", - додав віце-спікер.
Раніше керівник Головного управління забезпечення доступу до публічної інформації адміністрації президента Денис Іванеско повідомив, що привітання президента розміщуються на носіях зовнішньої реклами на підставі закону "Про рекламу" як соціальна реклама.