У Табачника за п’ять мільйонів розрекламують вітчизняні виші іноземцям
Держпідприємство "Інформаційно-іміджевий центр" Міносвіти 14 грудня домовилося з товариством "Рекламне агентство "Центр" про рекламні послуги.
Про це повідомляють "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Рекламне агентство проведе кампанію з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію.
Вартість угоди склала 5,10 мільйонів гривень.
Рекламна кампанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців. Два відеоролики тривалістю 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі.
Цільовими регіонами є країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.
Як зазначає видання, єдиним конкурентом "Рекламного агентства "Центр" на тендері було "Євро-імідж". В складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.
Як відомо, наприкінці травня Міністерство освіти заплатило майже мільйон гривень компанії "Місія Україна – відома" за трихвилинний рекламний ролик про освіту. Режисер і художник за чотири дні роботи разом отримали 100 тисяч гривень.
Пізніше з'ясувалося, що головою Наглядової ради фірми є колишній прем'єр України Віталій Масол, членом Наглядової ради - нинішній прем'єр Микола Азаров.
Також серед членів наглядової ради є Борис Патон, серед членів комітету - Володимир Семиноженко.
Згодом стало відомо, що "Місія Україна – відома" завершила свою діяльність за шість років до того, як був укладений вказаний договір.