У Табачника за п’ять мільйонів розрекламують вітчизняні виші іноземцям

Понеділок, 19 грудня 2011, 09:42

Держпідприємство "Інформаційно-іміджевий центр" Міносвіти 14 грудня домовилося з товариством "Рекламне агентство "Центр" про рекламні послуги.

Про це повідомляють "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".

Рекламне агентство проведе кампанію з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію.

Вартість угоди склала 5,10 мільйонів гривень.

Рекламна кампанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців. Два відеоролики тривалістю 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі.

Цільовими регіонами є  країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.

Як зазначає видання, єдиним конкурентом "Рекламного агентства "Центр" на тендері було "Євро-імідж". В складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.

Як відомо, наприкінці травня Міністерство освіти заплатило майже мільйон гривень компанії "Місія Україна – відома" за трихвилинний рекламний ролик про освіту. Режисер і художник за чотири дні роботи разом отримали 100 тисяч гривень.

Пізніше з'ясувалося, що головою Наглядової ради фірми є колишній прем'єр України Віталій Масол, членом Наглядової ради - нинішній прем'єр Микола Азаров.

Також серед членів наглядової ради є Борис Патон, серед членів комітету - Володимир Семиноженко.

Згодом стало відомо, що "Місія Україна – відома" завершила свою діяльність за шість років до того, як був укладений вказаний договір.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: