Арбузов обіцяє втримати долар на рівні 8 гривень

Четвер, 13 жовтня 2011, 23:11

Курс гривні до долара до кінця 2011 року залишиться стабільним завдяки надійним макроекономічним підставам.

Про це заявив керівник групи радників голови Національного банку України Валерій Литвицький агентству "Інтерфакс-Україна".

"Гривня до кінця 2011 року буде в районі 8 гривень за долар. Будь-які коливання не вийдуть значно за цей рівень. Для цього існують надійні макроекономічні підстави", - сказав він.

Литвицький відзначив, що інфляція в Україні в 2011 році становитиме менше 10%.

"Сподіваюся, вона буде менша, ніж у 2010 році (9,1% - ЕП)", - додав радник.

Він підкреслив, що Нацбанк має всі можливості для відбиття будь-яких спекулятивних атак на курс національної валюти.

"Будь-які спроби ситуативних атак на курс будуть погашені. Цінова надійність Україні збережеться", - заявив Литвицький.

За його прогнозами, Нацбанк продовжить тісну співпрацю з урядом, а Україні в цілому знайде спільну мову з МВФ для поновлення фінансування.

"Ми обіцяємо українським громадянам зростання реальних доходів вище, ніж у 2010 році. Національний банк готовий відбити будь-які спекулятивні атаки на обмінний курс. Тим, хто розраховує на інше, скажу прямо - не дочекаєтесь", - підкреслив керівник групи радників глави НБУ.

Як повідомлялося, міжнародні резерви України у вересні 2011 року скоротилися на 8,5%, або на 3,26 мільярда - до 34,95 мільярда доларів.

При цьому негативне сальдо інтервенцій НБУ у вересні 2011 року становило 1,98 мільярда доларів, хоча у серпні воно було позитивним - 0,32 мільярда доларів.

Населення купило у банків валюти на 2,0934 мільярда доларів більше, ніж продало, що стало найгіршим показником з листопада 2008 року.

Це дало підстави низці експертів стверджувати, що в умовах нестабільності на міжнародних фінансових ринках, недостатніх іноземних інвестицій і негативному сальдо у зовнішній торгівлі Нацбанк змушений буде піти на девальвацію національної валюти.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: