В УЄФА попередили Колеснікова
УЄФА ставить під сумнів готовність Харкова прийняти вболівальників під час проведення Євро-2012.
Про це йдеться у листах операційного директора УЄФА Мартіна Каллена і директора Євро-2012 в Україні Маркіяна Лубківського до віце-прем’єра Бориса Колеснікова, пише "Сегодня".
Мартін Каллен та Маркіян Лубківський висловлюють стурбованість ситуацією, яка склалася з установкою освітлювального обладнання на злітно-посадковій смузі та будівництвом авіаційно-диспетчерської вишки. За їх словами, підрядні організації вибилися з графіка і можуть затягти терміни здачі об'єктів.
У документі футбольні функціонери відзначають прогрес Харкова у процесі підготовки до Євро-2012, проте сумніваються в готовності двох об'єктів.
"Ситуація, яка склалася з установкою світлового обладнання на злітній смузі, є загрозою, бо терміни поставки не виконуються", - йдеться в документі.
Крім того, за планом вишка повинна була бути готова у грудні 2011 року. "Однак нещодавно стало відомо, що підрядник змінив робочий графік, - йдеться в листі. - Згідно з останніми даними, закінчення будівельних робіт заплановано на січень 2012 року, в той час як вишка буде побудована в квітні 2012 року".
За інформацією видання, вишку будує київська компанія "Мікол".
"Є підписаний графік виконання робіт, ми в нього вкладаємося, - повідомила помічник керівника компанії. - Якби така інформація була, ми б як виконавці першим про неї дізналися. У нас таких даних немає".
У другому листі на ім'я Колеснікова компанія-постачальник освітлення запевняє, що "вогні" для смуги відмовилися купувати. Незважаючи на це, в аеропорту запевнили, що смугу відкриють вчасно. Освітлення на смузі пообіцяли змонтувати вже в жовтні.
"Ми йдемо згідно з попереднім планом, терміни не змінювалися, - запевнив керівник дирекції з будівництва аеропорту Олександр Сівальньов. - У жовтні смуга буде приймати судна".
Нову злітно-посадкову смугу в харківському аеропорту будують за гроші держави. Офіційний кошторис складе більше 727 млн грн. За ці гроші планують побудувати смугу, перон, місця стоянок літаків, нову аварійно-рятувальну станцію та авіадиспетчерської вишки, а також замінити системи посадки літаків.