Колесніков каже, що "Укрзалізниця" втрачає через Митний союз
Віце-прем'єр-міністр інфраструктури Борис Колесніков заявляє, що закон про реформування "Укрзалізниці" може бути ухвалений цього року.
Про це він сказав в інтерв’ю газеті "Комерсант-Україна", опублікованому в середу.
Коментуючи укладання договору між "Луганськтепловозом" і "Укрзалізницею" на поставку електровозів, вище-прем’єр сказав: "Ми близькі до лізингової схеми поставок. Власник "Луганськтепловозу" "Трансмашхолдинг" під цю схему залучив один із великих російських банків".
"У нас дуже застарів парк локомотивів. Найбільш "юні" електровози випущені ще після московської Олімпіади 1980 року. Нам потрібно 100 локомотивів на рік, заводи ж можуть постачати максимум 70 на рік. Тому в нас ще існує проблема з потужностями з виробництва локомотивів", - підкреслив Колесніков.
На запитання про те, чи можливо виправити ситуацію з падінням транзитних перевезень "Укрзалізниці", він відповів: "Неможливо".
"Тому що об'єктивно для транзитера набагато краще їхати через територію Білорусії, де немає затримки вантажів на кордоні з Росією після вступу Білорусії в Митний союз, на відміну від україно-російського кордону", - пояснив Колесніков.
"Проте ми придумали досить гнучку систему тарифоутворення, і завдяки цьому "Укрзалізниця" навіть показала зростання обсягів транзиту на 17%", - зазначив він.
На запитання, коли митниця погодить документи, необхідні для отримання "Укрзалізницею" статусу митного перевізника, Колесніков заявив: "До 1 жовтня митниця погодить цей статус. Інакше вона буде возити вантажі сама, на вагонетках".