Київ зніме 3D-ролик до Євро-2012, замість латати дороги
Головне управління з підготовки Євро-2012 спільно з однією з вітчизняних компаній створить промоційний відеоролик приймаючого міста Києва у форматі 3D.
Про це повідомляє прес-служба Київської мерії, наголошуючи, що це буде вперше в Україні.
Концепція ролику у форматі 3D буде побудована на даних маркетингових досліджень, проведених Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), яке є однією з найавторитетніших установ у сфері консультацій та розвитку європейських стандартів у країнах Східно-Центральної Європи.
Зазначені дослідження показують, що у промоційній діяльності Київ має зосередити увагу на своїй унікальності: зокрема, як міста з надзвичайно багатою історією, культурою, архітектурою, духовністю, гостинністю.
У майбутньому відеоролику також буде присутнє яскраве спортивне життя столиці України, сказано у повідомленні.
Скільки коштів витратять на ролик, у Головному управлінні з підготовки до Євро не повідомили.
Однак відомо, що на виробництво звичайного кліпу "Switch on Ukraine" і логотипу України витратили від 3,5 до 4 мільйонів гривень.
Логотипом України офіційно є сонце, слоганом - "Увімкни Україну".