Крим отримав новий логотип: "Перлина світу"

П'ятниця, 27 травня 2011, 08:20

У конкурсі з ребрендингу логотипа АР Крим переміг логотип із написом "Крым – жемчужина мира", підготовлений київською компанією iBrand Design Consulting.

Фінальне голосування конкурсна комісія з відбору найкращих пропозицій на ребрендинг логотипа Автономної республіки Крим провела 26 травня, пише "Комерсант-Україна".

 

Конкурс на розробку нового логотипа Криму був оголошений Міністерством курортів і туризму АРК у березні.

Попередній логотип із зображенням сонця й написом "Навстречу солнечным объятиям" (укр. "Назустріч сонячним обіймам") був розроблений у 2000 році, і організатори визнали його несучасним.

У конкурсі могли взяти участь усі охочі. Усього було надіслано 307 робіт, з яких комісія спочатку відібрала 7, а потім залишила 3.

У фінальному голосуванні, крім логотипа з написом "Крым – жемчужина мира", брали участь ще 2 роботи, підготовлені сімферопольською брендинговою студією 3N і київським креативним агентством "Мед".

Однак більшість членів комісії, у яку серед інших увійшли заступник голови Ради міністрів АРК Георгій Псарьов і член президії Верховної ради Криму Рустам Теміргалієв, зробили вибір на користь логотипа, запропонованого компанією iBrand Design Consulting.

Як повідомили в головному управлінні інформаційної політики Ради міністрів АРК, остаточний напис на логотипі "Крым – жемчужина мира" буде українською мовою ("Крим – перлина світу").

Газета зазначає, що виборча програма кримської республіканської організації Партії регіонів під час торішньої кампанії називалася "Сделаем Крым жемчужиной Украины!" ("Зробимо Крим перлиною України!").

Бюджет конкурсу склав 150 тисяч гривень, при цьому суму, яка дістанеться його переможцю, організатори не уточнюють.

При цьому низка дизайнерів на знак протесту проти непрофесіоналізму журі конкурсу виготовили пародії на новий логотип Криму, серед яких був знак із написом "Йух вам...".