У Табачника підмінили Концепцію літературної освіти?
Деякі тези Концепції літературної освіти, затвердженої Міністерством освіти, були внесені туди без відома розробників.
Про це в ефірі Радіо "Свобода" заявив доктор філологічних наук, член-кореспондент НАН України, завідувач відділу давньої української літератури Микола Сулима, який є одним із розробників концепції.
"Теза про особливу роль російської літератури в Концепції літературної освіти з’явилася, так би мовити, підпільно. Спочатку цю концепцію вивісили анонімно на сайті, потім вона з’явилася під нашими підписами, але я цієї концепції не візував", - сказав він.
"Коли б мені давали на підпис цей текст, я би відмовився його підписати. Але підпис мій стоїть – і я повинен виправдовуватися, що брав участь у формуванні цієї концепції", - заявив Сулима.
26 січня Міністерство освіти і науки, молоді та спорту затвердило Концепцію літературної освіти.
У документі зокрема йдеться, що "особлива роль належить російській літературі як художньо-словесному надбанню, у тісній взаємодії з яким протягом декількох століть формувалася українська література, а також з урахуванням того місця, яке займає російська література у загальнолюдській системі духовно-культурних цінностей".
Газета "Комерсант-Україна" писала, що за цією концепцією російська література у школах буде винесена як окремий предмет, а не інтегрована у вивчення світової літератури, а українську літературу, натомість, зможуть інтегрувати в курс світової літератури.
Однак Міністерство освіти, науки, молоді та спорту і особисто міністр Дмитро Табачник заперечили це.