Соціологи Януковича стверджують, що народ задоволений місцевими виборами
П'ятниця, 26 листопада 2010, 19:10
39,7% українців позитивно оцінюють місцеві вибори, що відбулися в Україні 31 жовтня.
Про це свідчать дані опитування проведеного компанією Research & Branding Group.
При цьому 41,4% оцінюють вибори рівнозначно позитивно і негативно, а в цілому негативно їх оцінили 18,9% опитаних респондентів.
Після виборів 44% опитаних не очікують жодних змін у соціально-економічній ситуації в своєму населеному пункті. Ще 38% очікують поліпшень, а 9,8% - погіршень.
Згідно з даними опитування 39,1% опитаних на місцевих виборах віддали свої голоси за Партію регіонів, 12,4% за "Батьківщину", 5,9% за "Фронт змін", 4,9% за "Свободу", 4,2% за КПУ і 4,1% за "Сильну Україну".
Проти всіх проголосували 10,4% опитаних.
Дослідження було проведено в період з 13-23 листопада 2010 року. Збір інформації проводився методом особистого інтерв'ю в 24-х областях України і Криму.
Респонденти відбиралися за квотною вибіркою, що репрезентує доросле населення країни за місцем проживання (область), статтю і віком.
Обсяг вибіркової сукупності склав 2080 чоловік. Очікувана середня помилка вибірки становить 2,2%.
Research & Branding Group на останніх виборах працювала з Партією регіонів. Саме на дослідження цієї кампанії посилався Кабмін, аргументуючи свої непопулярні дії.
Українська правда
Про це свідчать дані опитування проведеного компанією Research & Branding Group.
При цьому 41,4% оцінюють вибори рівнозначно позитивно і негативно, а в цілому негативно їх оцінили 18,9% опитаних респондентів.
Після виборів 44% опитаних не очікують жодних змін у соціально-економічній ситуації в своєму населеному пункті. Ще 38% очікують поліпшень, а 9,8% - погіршень.
Згідно з даними опитування 39,1% опитаних на місцевих виборах віддали свої голоси за Партію регіонів, 12,4% за "Батьківщину", 5,9% за "Фронт змін", 4,9% за "Свободу", 4,2% за КПУ і 4,1% за "Сильну Україну".
Проти всіх проголосували 10,4% опитаних.
Дослідження було проведено в період з 13-23 листопада 2010 року. Збір інформації проводився методом особистого інтерв'ю в 24-х областях України і Криму.
Респонденти відбиралися за квотною вибіркою, що репрезентує доросле населення країни за місцем проживання (область), статтю і віком.
Обсяг вибіркової сукупності склав 2080 чоловік. Очікувана середня помилка вибірки становить 2,2%.
Research & Branding Group на останніх виборах працювала з Партією регіонів. Саме на дослідження цієї кампанії посилався Кабмін, аргументуючи свої непопулярні дії.
Українська правда