Телеканали піднімають ціни
Група телеканалів 1+1 повідомила про подорожчання реклами більш ніж на 50%.
Базова вартість пункту рейтингу в 2011 році збільшиться на 56%, повідомив керівник відділу продажів групи Дмитро Лисицький, пише Комерсант-Україна.
Необхідність настільки різкого підвищення цін пояснюється сильним падінням ринку наприкінці минулого-початку поточного року.
Через значне коливання курсу валют рекламодавці тоді планували лише короткострокові кампанії, річні контракти були укладені тільки навесні.
"Якщо звичайно на медіарекламу великі рекламодавці витрачали близько 10-15% від продажів, то цього року - тільки 5-7%. Нам потрібно знову збалансувати ринок",- пояснив пан Лисицький.
Вартість реклами підвищують і інші гравці. StarLight Sales Віктора Пінчука (SLS; канали ICTV, "Новий канал", СТБ, М1, М2, QTV і "Перший канал. Всесвітня мережа") підвищує ціни на 56,5% шляхом перерахунку вартості GRP за поточним курсом валют - 7,9 грн/$.
На каналах не приховують, що підвищення цін буде компенсовано знижками. "Наша система продажів передбачає заохочення клієнтів, які збільшують рекламну активність",- пояснив Дмитро Лисицький.
У групу компаній "1+1", що належить бізнесмену Ігорю Коломойському, входять телеканали "Студія '1+1'", ТЕТ, "2+2" (раніше "Кіно") і "Сіті".