МЗС відзвітував про захоплених піратами українців

П'ятниця, 9 квітня 2010, 20:25
Захоплене сомалійськими піратами судно "Asian Glory" з 10-ма українцями на борту забезпечено продуктами харчування і водою.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу Міністерства закордонних справ.

"Asian Glory", за даними відомства, стоїть на якірній стоянці біля Сомалі, на ньому достатня кількість продуктів харчування та питної води. Стан здоров'я членів екіпажу задовільний.

Що стосується захопленого піратами судна "Фрігія" з двома українцями на борту, то за даними МЗС, воно стоїть на рейді біля сомалійського порту Гаракад. Згідно з повідомленням, пірати на зв'язок поки не виходили.

Щодо звільнення ще одного судна "St James Park", на борту якого знаходяться двоє українців, ведуться переговори між компанією-оператором і піратами, деталі яких не розголошуються.

За інформацією прес-служби МЗС, на цьому судні теж достатньо води і продуктів харчування.

Крім того, у відомстві повідомили, що судно "Atlantic Project" з 21 українцем на борту зійшло з рейду індійського порту Кочин і взяло курс на Фуджейру (ОАЕ).

Капітан судна поінформував про достатню кількість палива та питної води, а також продуктів харчування. "Стан здоров'я українських моряків задовільний, загрози життю немає", - повідомили в МЗС.

Згідно з інформацією, троє членів екіпажу, яким потрібна була медична допомога, за словами агента компанії-судновласника, швидше за все будуть відправлені в Україну після прибуття в порт Фуджейра.

Як відомо, судно "Asian Glory" з 25 членами екіпажу, 10 з яких - громадяни України, було захоплено піратами 2 січня 2010 року в Індійському океані. Корабель перевозив більше 2 тисяч автомобілів корейського виробництва.

Судно "Фрігія" з 21 членом команди, серед яких двоє українців, було захоплене сомалійськими піратами в кінці березня.

Судно "St. James Park" було захоплене піратами ще 28 грудня 2009 року, серед членів екіпажу - двоє українців.

Судно "Atlantic Project" підійшло до порту Кочин для бункерування і заправки паливом, проте капітан порту не дав дозволу ні на захід судна, ні на його бункерування. Це було пов'язано з суперечкою між судновласником і вантажоодержувачем.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: