Опозиція зупинила драконівський податок на рекламу
В БЮТ заявляють, що опозиція зупинила підвищення податку на рекламу.
Про це повідомив бютівець Андрій Шевченко за результатами наради щодо питання формування бюджету на 2010 рік, зокрема планів Міністерства фінансів підвищити у десятки разів податок на рекламу.
"Згідно з інформацією, яку ми мали, у цьому бюджеті планувалося підвищення податку на рекламу для телебачення у 42 рази, для друкованих видань - в 35 разів", - зазначив Шевченко.
"Якби це стало реальністю, це було б великою проблемою для медіа-ринку, і багато мас-медіа були б поставлені на межу виживання", - сказав він.
За словами Шевченка, на нараді представник Міністерства фінансів офіційно заявив, що підвищення податку на рекламу не планується.
"Тобто Мінфін відмовився від цієї ідеї і до кінця дня має буди офіційна заява міністра або заступника міністра на підтвердження цієї позиції", - сказав він.
"Це перемога здорового глузду і результат спільних, злагоджених дій громадськості, медіа індустрії, а також опозиції, коли своєчасно були виявлені документи про підготовку цього явно неадекватного рішення", - сказав Шевченко.
Він підкреслив, що у 2010 році рекламний і медіа-ринок працюватиме за тими правилами, за якими він звик працювати.
Шевченко також наголосив, що опозиція наполягатиме на дуже докладному розгляді бюджету-2010 з дотриманням усіх процедур.
"Історія з податком на рекламу показує, що в цьому бюджеті може бути маса дуже неприємних для країни сюрпризів", - сказав він.
Українська правда