"Україна" та "Інтер" віддають перевагу Януковичу - ОБСЄ
Субота, 9 січня 2010, 20:17
Українські засоби масової інформації дозволяють кандидатам у президенти впливати на зміст новин.
Про це заявила керівник місії спостерігачів за президентськими виборами в Україні Бюро з демократичних інститутів і прав людини ОБСЄ Хайді Тальявіні, повідомляє Голос Америки.
"Не всі кандидати отримують доступ до ЗМІ в рівному ступені. У деяких кандидатів є угода або усна домовленість з тим чи іншим мовником, відповідно до якої їм наданий більший доступ до ефіру, ніж іншим", - сказала вона.
За словами Тальявіні, "присутність у ЗМІ - це також питання фінансів, все залежить від фінансових можливостей кандидата".
"Кампанії деяких кандидатів на деяких каналах висвітлюються в більш позитивному ключі. Це відноситься до висвітлення кампаній кандидатів Юлії Тимошенко, Віктора Януковича і Віктора Ющенка на державному телеканалі УТ-1", - зазначила глава місії.
"На 5 каналі висвітлення кампанії Тимошенко було на 75% позитивним, Януковича - на 47% позитивним", - заявила вона.
"На телеканалі "Україна" 45% висвітлення кампанії Тимошенко і 36% висвітлення кампанії Ющенка було негативного толку. В той час як Янукович на цьому каналі отримав тільки 12% негативного висвітлення", - сказала Тальявіні.
За її словами, "на каналі "Інтер" 98% інформації про кампанію Януковича носили позитивний характер і 0% - негативний".
"Всі ці дані - результати нашого дуже уважного моніторингу українських ЗМІ з початку грудня минулого року", - додала глава місії.
Про це заявила керівник місії спостерігачів за президентськими виборами в Україні Бюро з демократичних інститутів і прав людини ОБСЄ Хайді Тальявіні, повідомляє Голос Америки.
"Не всі кандидати отримують доступ до ЗМІ в рівному ступені. У деяких кандидатів є угода або усна домовленість з тим чи іншим мовником, відповідно до якої їм наданий більший доступ до ефіру, ніж іншим", - сказала вона.
За словами Тальявіні, "присутність у ЗМІ - це також питання фінансів, все залежить від фінансових можливостей кандидата".
"Кампанії деяких кандидатів на деяких каналах висвітлюються в більш позитивному ключі. Це відноситься до висвітлення кампаній кандидатів Юлії Тимошенко, Віктора Януковича і Віктора Ющенка на державному телеканалі УТ-1", - зазначила глава місії.
"На 5 каналі висвітлення кампанії Тимошенко було на 75% позитивним, Януковича - на 47% позитивним", - заявила вона.
"На телеканалі "Україна" 45% висвітлення кампанії Тимошенко і 36% висвітлення кампанії Ющенка було негативного толку. В той час як Янукович на цьому каналі отримав тільки 12% негативного висвітлення", - сказала Тальявіні.
За її словами, "на каналі "Інтер" 98% інформації про кампанію Януковича носили позитивний характер і 0% - негативний".
"Всі ці дані - результати нашого дуже уважного моніторингу українських ЗМІ з початку грудня минулого року", - додала глава місії.